Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

گوی آتشین (شیر اژدها)

اژدها - جادو - و گاهی تفریح! به بخش درباره ی من مراجعه کنید

گوی آتشین (شیر اژدها)

اژدها - جادو - و گاهی تفریح! به بخش درباره ی من مراجعه کنید

گوی آتشین چینی(شیراژدها)
اهل: چین - محل سکونت: کوهستان ها - ظاهر: قرمز مایل به زرد با زایده های میخ مانند طلایی پیرامون چهره - چشمان: بر آمده - شعله: قارچی- غذا: خوک ها، انسان ها - تخم ها: زرشکی با خال های طلایی -

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ

آموزش تله کینزی ، حرکت دادن اجسام توسط نیروی ذهن

 سایت ما هیچ مسولیتی ندارد

آموزش تله کینزی

این آموزش به تمرینهایی ساده می پردازد که با انجام آنها می توانید اجسام را توسط نیروی ذهن به حرکت درآورید. حرکت اجسام توسط نیروی ذهن را تله کینزی یا به انگلیسی (telekinesis) می گویند.

توجه داشته باشید این مطلب و مطالب مشابه که درسایت گوی آتشین قرار می گیرد، صرفا برای آشنایی شما با این مباحث بوده و گوی آتشین هیچ مسئولیتی در قبال عواقب انجام این کارها ندارد.

ابتدا وسایل مورد نیاز برای تمرین تله کینزی  :

۱ –  یک عدد سوزن یا هر وسیله ای شبیه به آن

۲ –  یک تکه کاغذ یا مقوای نازک به ابعاد تقریبی ۵ در ۵ سانتیمتر

۳ –  محیطی آرام وبه دور از هر عامل مزاحم

طریقه انجام آزمایش تله کینزی :

ابتدا کاغذ را به صورت قطری در هر دو جهت تا بزنید به طوری که بعد از تا زدن کاغذ به صورت یک هرم در آید. سوزن را به صورت عمودی در جایی مهار کنید بهتر است سوزن را از قسمت ته در یک تکه شمع یا چیزی شبیه آن فرو ببرید. کاغذی که به صورت دقیق تا خورده است را از قسمت گودی آن بر روی سوزن قرار دهید. سپس در فاصله ۲ متری کاغذ بنشینید فاصله کمتر از این باعث میشود که جریان تنفس شما مو جب حرکت کاغذ شود وفاصله بیشتر مو جب تضعیف نیروی جنبش روانی میشود.

در ابتدا بهتر است که ۱۵ دقیقه ای تمرین ریلکسیشن (تن آرامی) ساده ای انجام دهید که این کار به بهتر انجام شدن تمرین کمک زیادی میکند. بعداز تن آرامی همانطور که گفتم در فاصله تقریبی ۲ متری کاغذ بنشینید وشروع به تمرکز کردن به کاغذ نمایید. در ذهن خود اینگونه تلقین نمایید که نیرویی از چشمان شما خارج شده وموجب حرکت کاغذ میشود. در حین تمرکز هیچ نیازی به فشار آوردن به خودتان نیست تنها با تمرکز و نگاه مستمر به کاغذ میتوانید آن را حرکت دهید.

من در نوبت دوم تمرین موفق به حرکت دادن کاغذ شدم. در ابتدای تمرین ممکن است چشمهای شما خسته شود که بهتر است هر موقع احساس خستگی کردید برای لحظاتی چشمان خود را ببندید. باید توجه داشته باشید که تمرین را در مکانی انجام دهید که هیچگونه حرکت هوا وجود نداشته باشد. در ابتدای تمرین هدف شما فقط حرکت دادن کاغذ باشد با پیشرفت در اینکار شما میتوانید جهت حرکت کاغذ را نیز تعیین کنید.

با انجام این تمرین شما از پیشرفت خود و همچنین از نیروهای نهفته در وجودتان بسیار متعجب خواهید شد. بعد از پیشرفت در تمرین با کاغذ شما میتوانید این تمرین را با با شعله شمع یا چوب کبریت بر روی آب نیز انجام دهید. من با تمرین موفق شدم با نگاه کردن به سیم تلفن آنرا به حرکت در آورم. شما نیز میتوانید با تمرین اجسام سنگین تر را نیز به حرکت در آورید.

در ابتدا از تمرکز طولانی خودداری نمایید و به تدریج مدت زمان آن را افزایش دهید این تمرین هیچگونه خطری برای تمرین کننده ندارد. در این تمرین احتیاجی به دید محیطی نیست بهتر است با نگاه مستقیم و تلقین ذهنی اقدام به حرکت دادن کاغذ نمایید نیرویی که باعث حرکت کاغذ میشود از چشمها نشات نمی گیرد بلکه برای تعیین جهت حرکت نیرو باید به جسم نگاه کنیم من بعضی مواقع با چشمهای بسته و تنها با نیروی ذهنی کاغذ را حرکت میدهم. برای نتیجه مطلوبتر می توانید از نیروی مغناطیسی کف دستان (بعد از تمرین گوی انرژی) کمک بگیرید البته در این صورت باید جریان هوای نفستان را کنترل کنید تا باعث حرکت کاغذ نشود. این تمرین را می توانید از ۱۵ دقیقه تا حد اکثر نیم ساعت و ۲ نوبت در روز انجام دهید هر چه جسم سبکتر باشد نتیجه بهتر خواهد بود. مسلما کاغذ بهتر است.

منبع:شگفتیها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۶
سعید پ.ر

نظرات  (۲۶)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما بروز هستیم دوست عزیز خوشحال میشم تشریف بیارید خاک پاتون هستیم
دوست عزیز لیاقت داشت وبمون تبادل لینک هم در خدمتتون هستم
پاسخ:
لینک شدید
سلام من ۱۱ سالمه دوستام به خاطر  این جور چیز ها منو مسخره کردن ولی شما اول سایت نوشتید  قول بدهم  از راه خوب جادو استفاده کنم اجازه میخوام تا اون هارو با به حرکت در اوردن  عروسک  نفرین شده انابل  اون هارو بترسونم
سلام . یک چیزی میخوام به شما و همه اونایی که دارن این کارا رو دنبال میکنن بگم . اونم اینه که شما با این کارا ( سحر و جادو ) دارید خودتونو به دنیای اجنه و شیاطین نزدیک میکنید . و شما فکر میکنید این به نفعتونه اما این اشتباهه چون ایمانتون از بین میره و شما رو به شیطان نزدیک میکنه . ریشه اول سحر و جادو بر میگرده به زمان حضرت موسی وقتی دو فرشته به نام هاروت و ماروت سحر رو به مردم یاد دادن تا مایه ازمایش الهی برای افراد کافر و کم ایمان باشه کم کم مردم از سحر برای کار های بد و شر مثل نزدیک ساختن شیاطین به خودشون استفاده کردن که کاملا حرام و مخالف شرعه و اینم بهتون بگم که جادوگر و ساحر رو راحت به جهنم میندازن . مدیتیشن ( تمرکز ذهن ) هم ریشه به شیطان پرستی برمیگرده و اینکه شما با مدیتیشن یا تمرکز به کائنات خودتون رو به شیاطین نزدیک میکنید که اصلا عواقب خوبی براتون نداره . خدا عاقبت شما و همه رو بخیر کنه .
سلام من به جادو اعتقاد دارم 
و نظرم اینه که جادو و جادوگری بد نیست چون میشه ازش برای کار های مفید استفاده کرد و این امر جایزه ولی اگه بخوایم از جادو برای کار های بد استفاده کنیم گناهه و گناه کبیره هم هست پس اینکه میگید جادو و جادوگری گناه بزرگی هست اشتباهه حتی اگه خودتون یکم به این قضیه نگاه کنین معلوم میشه
لطفا از مغزتونم یکم استفاده کنین بد نیستا
من یه چیزی بگم آقای یک منتظر شما کلا وشتی چون که تکون دادن کاغذ با نیروی ذهن اثلا غربتی به شیطان نداره این یک عامله که اسمش قانون جاذبه مثلا ربطی هم به جادو گیری ندا ره قانون جذب یه چیز علمی که هر آدمی میتونه انجام بده و دانشمندی هم سابتش کردن برو در موردش سرچ کن بخون و بقول هستی خانم از اون اقلیت استفاده کن بعدشم نمیخواد کسی رو نصیحت کنی کسی به نظرات احمقانت احتیاج نداره جادو گیری یه جور تمرکز کردنه  هرکی دلش بخواد یاد میگیره
این کار گناه است؟؟؟؟؟؟؟؟
چقد طول میکشه تا بتونم کاغذو به حرکت دربیارم؟
اینا سرکاریه یا واقعی؟؟
ببخشید من 9 سالمه ولی خیلی از جادو کردن خوشم میاد ولی هر چی تمرین کردم نتونستم   کاغذ ازسر جاش تکون بدم          
سلام اگه میشه راحت تر تمرین رو توضیح بدید من متوجه نشدم و خیلی جادوگری رو دوست دارم 
سلام منم قبلا همچین حسی داشتم که بانیروی تلقین مغزی میشه خیلی کاراکرد لطفاچیزای دیگشم بهم یادبدهjafar.asubar@yahoo.com
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۱۰ اشکان(جادوی_عشق)
سلام... میخواستم اینو بددنید که جادو و کاعنات و نیرویه بر تر و سحرو طلسم و اینکه موجوداتی که دور از چشمه ما هستن کاملا واقیعه ! هرچیزی که ذهنه ما میتونه بهش فکر کنه در بعدی تز جهان واقیعه ! و یا وجود داشته و یا بعدا به وجود خواهد آمد  ولی بسیار پیچیده و مرموضه جوری که توسطه کاعنات ازش مواطیبت میشه تا به دسته هرکسی نیفته و یا هر کسی نتونه واردش بشه ! ولی تو اینترنت دنباله این چیزا گشتن کاره اشتباهیه و به هیچ جایی نمیرسه آدم باید سعی کنید پیدا کنید ! همون چیزی که میخواد شما رو پیدا کنه !... ( حرفه آخر : به خود آیید که خدایید ) ( دنباله هیچ کسی نباشید همین که خودتونو پس(پیدا کنید کافیه )
انشالله که آرامش همیشه مهمانه دلتون باشه دوستایه عزیز
من عاشق جادوگری هستم ومی خواهم که اشیا را به حرکت دراورم
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۵:۲۵ هلنااذریان
ممنون ازسایت خوبتون لطفا کارهای دیگر تان راهم به نمایش بگذارید
همشون دروغه!!!
۰۶ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۵ باربد افشاریان
من ۱۱ سالم هست و همه منو بخواطر اینجور چیزا مسخره میکنن.لطفا یه راه حل بدید تا بهشون بفهمونم منم میتونم.
سلام جالب بود ممنون اما من یک سرچی زدم که جزئیات بیشتری گیرم بیاد برای یادگیری که این سایت رو پیدا کردم لینکش رو گذاشتم.
من دوست دارم
سلام خیلی ممنون بابت آموزش جادوگری واقعی حرکت اجسام استفاده کردم. منتظر مطالب بعدیتون راجب به آموزش تله کینزی هستم.
سلام دوستان   امید وارم خوش و خورم باشید         دوستان من از شما یه سوال دارم . چرا به دنبال علوم غریبه هستید ؟ به چی می خواید برسید؟ نکنه برای روکم کنی دوستاتون  یا   ترسوندن و یا..... .                    اینها دلیل نیستن .  تاوقتی دلیل درست ندارید دنبالش نرید چون  بهش نمیرسید یا اگه برسید دیوانه یا آزارو اذیت یا ترد و در نهایت به مرگه می رسید . مرگ الکی>  اگه اینهارو نمی خواین برید راه زندگی طبیعی انسان یعنی(تولد . رشد . تحصیل .بلوغ .کارو تلاش. تشکیل زندگی .  پیری و مرگ)و بعد به دنیای دیگتون برسید .  آخرت >     امااااا .   اگه هدف دارید(((جاودانگی ) (ازبین بردن ظلم به انسان )(زندگیه جدید ) (جسمی جدید ) (عصر جدید.. عصری که دیگه انسان ها نگران * طلم * ترس *اندوه *مرگ* نیست)اصل هدف فاشیسم>          بما ملحق شین تابه آرزو های درونیتون .برسید . برسید . برسید .>>>
برای شروع کتاب مرجان جادورو بادقت مطالعه کنید و اگه دونستید روند چجوریه و خواستار ادامه شدید به سمت یکی از شیخ ها برید و از آن ها در خواست اگردی کنید ((نباید حتی تصور خیانت به علوم رو تو سر داشته باشید چون...))*و بعد یکی از4 مسیر  جادو رو دنبال کنید .     به آرزوی دنیای جدید
توصیه (اگه به جادو اعتقاد دارید برای شروع کتاب مرجان جادورو مطالع کنید ).   محول جادو گران جوان غرب

من خیلی دوست دارم جادو داشته باشم خیلی از دوستام منو بخاتر این کارم مسخره میکنند خوهش میکنم یه راه حل بهم معرفی کنید 

من امتحان کردم و شد ، بنظر من همه ی اینایی که میگن این کار باعث نزدیک شدن به شیطان میشه و..‌.. چرت میگن ، این فقط قدرتیه که انسان ازش استفاده نمیکنه(خیلی هم باحاله😀)

با سلام خدمت دوستان محترم اونایی که میکن مدیتیشن و تله کنزی مارو به شیطان نزدیک میکنه یا به دنیا جن ها،من که تا الان دارم انجام میدم تا حالا چیزی ندیدم ... . اون ها چون خودشون میترسن این کار هارو انجام بدن می خوان یه کاری کنن که ماهم انجام ندیم پس خیالتون از این بابت راحت باشه. B-)

سلام به همگی آقای هری پاتر کنجکاوی هم نظر حساب میشه؟؟؟😁😁😁

راستی یک سوال شما کتاب های نبرد با شیاطین رو خوندین ؟؟

و یه چیز دیگه آیا تلی پاتی به جادو ربط داره؟؟؟

آقای سه نقطه صد در صد مطمئن هشتین

مریم خانم خوهش  نکنید

من رفتم خدافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی