Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

گوی آتشین (شیر اژدها)

اژدها - جادو - و گاهی تفریح! به بخش درباره ی من مراجعه کنید

گوی آتشین (شیر اژدها)

اژدها - جادو - و گاهی تفریح! به بخش درباره ی من مراجعه کنید

گوی آتشین چینی(شیراژدها)
اهل: چین - محل سکونت: کوهستان ها - ظاهر: قرمز مایل به زرد با زایده های میخ مانند طلایی پیرامون چهره - چشمان: بر آمده - شعله: قارچی- غذا: خوک ها، انسان ها - تخم ها: زرشکی با خال های طلایی -

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

افسانه گرگ

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

حال کنید


Sacharow به نقل از جذابیت های قدیمی روسی، کسی است که می خواست به استناد الهه ماه و تبدیل شدن به یک گرگینه می شود سخن گفته است:

     
"در دریا، در اقیانوس، در جزیره، در Bujan، در چراگاه خالی gleams ماه، در ashstock دروغ گفتن در چوب سبز در واله غم انگیز به سوی سهام wandereth گرگ پشمالو، گاو شاخدار به دنبال سفید دندان های نیش تیز خود را، اما گرگ وارد جنگل نیست، اما غواصی گرگ نه به واله سایه ماه، ماه، ماه طلا شاخدار، بررسی پرواز از گلوله، تیز شکارچیان چاقو، شکستن چوپان cudgels. ترس وحشی را بر تمام گاو بازیگران، در مردان، در همه چیز خزنده، که ممکن است گرگ خاکستری نمی رسد، که آنها ممکن است پوست گرم خود را پاره کنید! سخن من است اتصال، اتصال از خواب، اتصال از وعده قهرمان "ورد سنتی دیگر ارواح از عمیق، که خواب هرگز، به من مهربان است.
بقیه در ادامه ی مطلب


    
ارواح از قبر، بدون روح به صرفه جویی در، به من مهربان است.

    
ارواح درختان، که بر leas رشد می باشد، به من مهربان است.

    
ارواح هوا، ناپاک و سیابه و سفید، عادلانه نیست، به من مهربان است.

    
ارواح مردگان، که با آج بی صدا سر خوردن، به من مهربان است

    
ارواح گرما و آتش سوزی، تخریب خشم خود را، به من مهربان است.

    
ارواح از سرما و یخ، فانتوم از جرم و جنایت و معاون می باشد، به من مهربان است.

    
گرگ ها، خون آشام ها، Satyrs، ارواح!

    
منتخب میزبان اهریمنی!

    
من دعا می کنم شما در اینجا ارسال، ارسال اینطرفی، ارسال اینجا

    
شکل خاکستری بزرگ است که باعث لرز مردان!

    
لرزیدن می کنه، لرز، لرز!

    
بیا، بیا، بیا! "تگرگ، تگرگ، تگرگ، روح بزرگ گرگ، تگرگ!

    
بخشش من از تو می پرسند، سایه توانا.

    
در داخل این دایره را ساخته اند.

    
من گرگ قوی و ضخیم است.

    
ترور به طور یکسان از پیر و جوان.

    
به من عطا فرما شکل بلند و قطعات یدکی؛

    
سرعت گوزن، پنجه خرس؛

    
سم مارها، شوخ طبعی از روباه؛

    
خفا گرگ، قدرت و صلابت از گاو نر؛

    
آرواره های ببر، دندان کوسه؛

    
چشم گربه است که در تاریکی می بیند؛

    
مرا شبیه به یک میمون، عطر و بوی مانند یک سگ صعود؛

    
مانند یک ماهی شنا، خوردن و مثل یک گراز.

    
عجله، عجله، عجله، روح تنها، شتاب!

    
در اینجا، شبکه گسترده و drear گیری طلسم، سحر و جادو،

    
Findest مرا - تکان دادن، quaking.

    
آرام من به عنوان من دروغ می گویم فن.

    
و لمس عارف تو اعمال می شود.

    
لمس اعمال می شود، و من قسم می خورم که وقتی می میرم،

    
وقتی می میرم، من تو را همیشه خدمت می کنند،

    
همیشه، در زمین گرگ خاکستری، سرد و خام است. "

    
"من گرگ را! من یک مرد خوار!

    
من گرگینه! من یک کودک خوار!

    
من گرگینه! من یک زن خوار!

    
من کاج خون! خون انسان!

    
بدش به من! بدش به من امشب!

    
روح بزرگ گرگ! هدیه دادن آن را به من، و قلب، جسم، و روح، من مال تو! "

    
"بیا، روح چنان قدرتمند است! آمده است، روح به طوری که بیم.

    
از خانه از گرگینه، خانه مردگان.

    
بیا، برکت تو به من بده! آمد، به من گوش تو به من قرض بدهید!

    
آه روح تاریکی! آه روح بنابراین drear!

    
بیا، توانا و فانتوم! آمده، ناشناخته بزرگ!

    
بیا از خانه تو خیلی غم انگیز و تنهاست.

    
بیا، من به تو التماس ترک از لانه تو.

    
و جسم و روح خواهد بود تو، من اعلام می کنم.

    
عجله، عجله، عجله، روح زشت، شتاب!

    
سرعت، سرعت، سرعت، موجب ترس روح، سرعت!

    
سریع، سریع، سریع، روح شوم، سریع! "

    
"من (اسم) ارائه می دهیم به تو، روح بزرگ از ناشناخته ها، این شب (تاریخ درج) جسم و روح من، شرط که مرا grantest، از این شب به ساعت مرگ من، از قدرت metamorphosing، nocturnally، به یک گرگ. من خواهش می کنم، من دعا می کنم، من درخواست تو را تو، شبح بی نظیر از تاریکی، به من یک گرگ، گرگ "!

    
"بیا، بیا!"

    
"شب تیس شب تیس و ماه می درخشد سفید بیش از کاج و برف دربسته در محیط تپه. سایه از طریق سوختگی و دامنه و رقص در جاری شدن درخشان خیره شده بودیم."

    
شب تیس! شب تیس! و نور شیاطین کست پرتوهای glimmering در سراسر. این رقص ماراس، nisses با تکبر راه رفتن بر روی زمین گل لعاب است. "

    
شب تیس! شب تیس! و ممکن است گرگینه باعث می شود انسان و لرز طبیعت است.

    
با این حال، سر خاکستری آن شدید و آج یواشکی به تو جز، آه رودخانه!

    
رودخانه، رودخانه، رودخانه

    
آه، آب قوی، که این این گردابها همراه من prithee گرگینه من را.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۱
سعید پ.ر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی